Tuesday, April 22, 2008

aku suka makan apa?

haaaaaa!!!!
aku kan, kalau time petang2 cam ni, aku selalu juga pergi melepak. bknnye pasal aku ni pemalas ke ape ke, ini aja la cara nya untuk aku isi masa lapang (aku memang selalu lapang pon).

huhu.
nz ialah tempat aku lepakk!!!
aku melepak bersama kawan2, dan selalunya dengan awek aku jasmine. lepak kat sana best! sambil2 minum, boleh juga makan-makan. best woaaa!! antara makanan kegemaran aku ialah nasi goreng mamak. pasal nasi goreng mamak dia vegetarian boleh makan.
nape? tak boleh ke aku jadi vegetarian?? bukannya aku ni vegan pon.!
hahah, ada sebab kenapa aku tak boleh makan benda2 hidup. hey!! buat apa kau nak ambil tahu?? haaa??

wahahahaa, kita sambung balik pasal makanan kegemaran aku kat nz. aku juga suka makan mee ladna vegetarian dia. best la.

dulu kan, time aku makan daging semua, aku suka makan nasi kandar nz. pasal kari dia banyak beza dengan kari2 kat tempat lain. betul..
aku pernah gak makan nasi kandar kat restoran pelita nasi kandar yang berdekatan dengan klcc.
yang tu memang sedap, tapi restoran tu budget la! nasi die bagi sikit. pastu ayam goreng, dia bagi yang da keras punya. macam mana la kita nak rasa dia punya 'kick' kan??

kalau kamu semua nak tgk hotchick, pergi lah ke sana dalam hari rabu malam, khamis malam, jumaat malam dan sabtu malam. aku gerenti kamu semua akan suka dengan scene tu.

minuman kegemaran aku??
errmm, aku sekarang ni suka minum air kopi tarik. kopi tarik 'gao' punya!!

hahaha.

No comments: