Monday, June 16, 2008

adakah alien wujud?

haaa!
aku ada satu persoalan, adakah alien ini wujud sebenarnya?
hmmmm..

aku pun tak banyak la baca pasal alien ni. apa yang aku tahu, dan kebanyakkan orang tahu, kapal alien ini pernah terhempas di rosewell dulu. tak pasti kesahihannya, kerana kerajaan U.S.A mungkin sudah cover up cerita pasal ini, atau pun itu cuma salah satu dari eksperimen mereka.

tapikan, pernah tak kau orang dengar tentang area 51?
aku ada check kat google maps, ada tau tempat itu.
sama ada itu cuma pengkalan udara atau pun makmal kajian tentang alien.

huhu.
entah la sama ada ianya wujud atau hanya khalayan peminat cerita sains fiksyen.

bagi aku, kalau aku dah nampak betul2 depan mata, baru aku akan percaya yang alien itu wujud.

hahaha, ada satu patah perkataan yang selalu ada di mana2 website tentang alien.
"we are not alone"


kat sini aku ada paste satu gamba alien, untuk mencantikkan aku punya blog la!
ehh! baling ashtray kang!
banyak cerita lak !




No comments: