Friday, June 13, 2008

aku sungguh tak sabar

aiihhh. bila la boleh aku tengok movie ni.?
aku sudah lama menunggu ketibaan cerita the incredible hulk.

pastu lak, mereka dah tayangkan cerita itu hari ini.
so, bila la waktu yang sesuai untuk aku pergi menonton?

aku pon nak juga tonton movie cerita the happening. arahan m.nigth syamalan.
cerita yang dia arahkan semua macam berat gila, last2 bila dah sampai time klimaks, sempoi habis.
tah macam mana la dia dapat idea nak buat cerita membodoh2kan penonton ini.

haaihh..
bila eh? dapat aku tengok? aku kalau boleh nak tengok esok, takut ada hal lain pulak nanti.


aku pun tak tau la nak tengok cerita mana dulu?
the incredible hulk atau pun cerita the happening?

ini ada gambar petikan dari cerita yang aku nak tengok nanti.




THE INCREDIBLE HULK





THE HAPPENING

No comments: