Wednesday, June 25, 2008

keabadian cinta

ahaa.
apa aku nak taip kali ini?
kepala aku pening dan tak tahu pasal apa aku pening.
dari petang tadi aku pening.
selalunya bila aku pening aku akan tidur. tapi.. rilek dulu la. sekarang ini aku sedang ym dengan 2 orang gadis kecik2 tak nak mampos, bila sudah besar menyusahkan orang.wakakakaka.!!!!
aku gurau lah!
2 orang gadis yang cute mute yang bernama yaya dan seorang lagi ezzy.
sambil melayan lagu dari job for a cowboy.
cool gila drumming dia!

best la!

awal tengah hari tadi aku keluar rumah pasal nak hidupkan cukai jalan aku yang tamat tempoh pada esok hari.
selepas itu, aku pun balik la ke rumah, dan dalam pukul 3 aku keluar lagi sekali pergi mengambil amoi cantik aku yang cantik ke?

ahahaha.

pastu tak ada buat apa pun. kami dating dibawah pondok macam biase. sambil menghisap rokok dan minum air coca cola!

No comments: