Wednesday, July 2, 2008

akhirnya aku sudah tonton jua

semalam aku dan jasmine pergi ke klcc untuk menonton film incredible hulk.
akhirnya dapat juga aku tonton.

film itu best!
terutama sekali cara pembawakan karektor itu dan juga plot2 cerita yang diarahkan oleh Louis Leterrier amat kemas. (pendapat aku la)

yang paling aku suka semasa part climax.
memang best laa.
lagi best dari HULK.

-------------------------------------------------------------------------------------

ada part yang paling aku tak suka masa aku sedang menonton.
ada saja gangguan.
kat sebelah kiri aku, ada seorang mamat ni (turkish ke arab tah) aku tengok dia macam sakit la.
tak habis2 garu telinga dia pastu buat bunyi berdengus. kalau la time tu cerita hantu, memang aku sudah lari tinggalkan panggung!!

itu kes yang pertama!

yang ni kes kedua pula!

mat2 indon (student) yang duduk kat belakang aku ni. tak habis2 bercakap.
kalau mereka bercakap dengan suara yang perlahan, tak apa la, ini cakap macam kat negara dia!

apa?
kat negara dia orang semua macam itu ke perangai??

aduhhh..
aku sangat kasihan.
dia orang macam tak pernah tengok wayang.

aahhaha

No comments: