Friday, May 27, 2011

semuanya..!!

hai. aku rasa aku dah lain. semakin hari aku dah semakin benci kat kawan-kawan aku.
dan benda terbaru yang aku dah buat ialah memecah belahkan orang. ahaha. tak salah dari tanggapan aku. pasal aku memang suka buat macam tu. hmmm.

aku tak nak orang tau kenapa aku jadi macam ni.


haaa, ni aku nak cerita lain pula. semuanya start dari band MELVINS ke MASTODON. aku dah menggilai band sludge metal/stoner rock metal/ palancau semua. haha. ok la tu kan.

band MASTODON ni lain sikit dia punya sludge metal. mereka ini sungguh epik. dari segi lirik dan susunan muzik. bila dengar je korang dah rasa macam masuk ke alam lain. betul.. (dengar cd mastodon apa2 album, sambil baca lirik. bila dah hafal lirik, korang dengar sambil tutup mata. rasa macam terbang..)


sekarang aku dah gila sludge dan stoner rock metal. dari kylesa, blacktusk, baroness, howl, lair of the minotaur, crowbar, rwake, kingdom of sorrow, high on fire, dan banyak lagi band yang tak larat aku nak sebut dan dengar.

:P

No comments: