Tuesday, July 5, 2011

enjoy waktu ini..

yeah! Keputusan muktamad. Bulan ogos tahun ini merupakan bulan terakhir aku kerja kat sini.

Sayangggnyaaa.. Haihh. Tapi nak buat macam mana, sudah sampai tempoh untuk aku berhenti enjoy2 macam ni. Dan tiba masa nya for the real deal. Hehe.

Banyak sangat benda yang aku kurang puas hati telah membuatkan aku dah tak ada hati nak kerja kat sini. Tapi aku tak boleh nak nyatakan sebab2 itu kat sini. Biarlah rahsia.. Hehe.

Mulai hari ini aku nak menikmati segala minit, jam, dan peristiwa yang berlaku sampai hari terakhir aku kerja kat sini.

Aku pun ingin menyendiri dan menjauhkan diri dari kuala lumpur buat sementara waktu. Ini kerana semasa aku jiwa kacau lepas putus cinta dulu aku tak ada langsung masa untuk aku lepak seorang diri dan berfikir kerana kerja. Kerja je, memang gila la aku. Bila pulak aku nak layan diri sorang2 kan? Aku pun belum 100% dapat lupakan dia. Aku pura2 je yang aku happy. Tapi sebenarnya tak.. Hmmmm.. Inilah masanya aku nak jadi orang gila sekejap.

waaaahhh sedihnya hidup macam ini.!! Tak brutal la hidup aku weyh!!

Aku pun masih lagi berfikir kat mana laa port aku nak pergi nanti.. Aku ingat nak duduk kat rumah makcik aku, pasal kat sana jalan kaki pun dah boleh sampai laut. Dalam 30 minit jalan kaki aku agak. Tak pun pergi ke kawasan kawan aku kat hutan sana tu?? Tak apa laa, kemana aku nak pergi pun, biarlah tuhan yang tentukan.

No comments: