Thursday, August 4, 2011

hari ke-4 Ramadhan.

yeahh. struggle!!

hari ke-4 tanpa tiwggies! adakah aku boleh bertahan?
kita nantikan.

ehehe. alang2 aku nak cerita pasal kejadian semalam, ianya berlaku diwaktu sahur.
sedang sedap aku tidur lalu aku terjaga, aku ingatkan dah habis sahur, so aku tak kisah pun. Dengan lajunya aku pun pergi ambil wuduk dan dengan cergasnya aku pergi menunaikan solat subuh la katakan. selesai sahaja solat subuh aku rasa lain macam. aku tanya mak aku, kenapa dia nak panaskan balik lauk padahal waktu sahur dah lepas.

kemudian mak aku berkata nak panaskan untuk sahur la.. apa lagi. rupanya2 baru pukul 4!!!!!!!

ahaha. solat subuh kul 4 amende.. mak aku pun bukannya nak sound awal2. demm. 2 kali aku solat sunuh semalam. ahaha


hari ni iftaar aku tak tau nak makan apa. dah tak tau. aku bukannya leh makan berat2 time berbuka. cam semalam aku berbuka dengan susu dan roti dan buah kurma pun orang dah bising, eleh makan tu je? kenyang ke? aduih.. berbuka puasa bukan pasal kenyang tak kenyang. ni nak kembalikan balik tenaga yang hilang. so aku boleh la bertarawikh dengan penuh bertenaga. bila dah lepas tarawikh baru aku melantak kaw2!! haha

lagipun kalau aku makan kenyang time berbuka memang tak boleh bangun aku.

yo!! hari dah tengah hari. aku sedang melayan lagu Black Rain dari band soundgarden.





layan lahhhh...

No comments: