Tuesday, October 25, 2011

YOOOO!!!

whats up dudes!!

aku tak nak cerita banyak, cuma nak cerita pasal rutin hidup aku je sepanjang tempoh tak bekerja ni.

dalam tiap2 petang start dari pukul 5.30pm hingga 7.00pm, aku akan memulakan aktiviti fizikal seperti berjogging dan lompat tali. sampai aku dah ketagih nk melompat. sehari tak melompat, aku rasa tak senang duduk beb.


seperti biasa laa, sebelum memulakan aktiviti itu, aku akan warm up dulu dalam 5 minit cam tu. lepas tu, aku on kan mp3 aku, dan aku akan start berlari atau pun skipping dalam tempoh 30 minit hingga 45 minit tanpa henti. 2 kali seminggu aku akan buat push up dan lunges. untuk memastikan badan aku tak kurus, dalam seminggu tu aku akan berehat dalam 2 hari. kalau hari2 buat cardio boleh kurus balik woa!! hahaha. aku pernah mengalami nya. dah sedap2 berat 50 kg dalam 2 minggu straight aku bercardio, tiba2 berat jadi 48kg. haaaa.



berbekalkan air sebotol je. dah lebih kurang macam boxing punya trainning laa. hahaha.

2 comments:

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

waah!! 48 kilo??..
cool!

juehasan said...

bila dpt join sama ntah
haih