Thursday, June 5, 2008

cerita hari semalam

ahaha.
semalam aku pergi ke klcc bersama jasmine. selalunya bila kami sampai ke parking mesti la naik tangga bergerak bodoh tu kan? ahaha, dan selalunya kami akan ke atm or toilet pasal nak hensem2 kejap.
ahaha.

lepas itu aku ternampak la tower records buat jualan murah.
apa lagi, aku terus la masuk tengok-tengok cd apa yang best dan sedap didengar.
pastu aku ternampak la cd the others. berharga rm10.
apa lagi, aku sebat aje laa.
ahahaha.

pastu kami bergerak menuju ke tgv tingkat atas pasal niat kami memang nak tengok movie. kami tengok 2 movie semalam. cerite long khong2 dengan prom night.
dua2 macam palat punya cerita.
tension lak aku tengok. nasib baik tak guna duit aku.
ahaha.

pasal duit aku sudah habis beli cd rm10 itu.

huhuhu.

pastu aku pon balik la rumah.
nak test2 cd tu elok ke tak, pasal mamat kat tower tuh cakap cd rm10 mmg mereka takkan beri jaminan. so, bila da sampai umah aku terus on hi-fi test elok ke tak.

fuuuuhhh nasib baik elok.
huhu.
kalau tak, menyesal aku.
dah la tak boleh tukar.
chiittt.

sekarang ni aku sedang layan lagu cd tuh.
aku rip kat p.c, pastu aku bubuh kat mp3 player.
senang sikit.


;p

No comments: